
Zvuči li ti ovo poznato?
Svi ti pričaju da trebaš pisati blog i redovito objavljivati na društvenim mrežama i snimati videe i lansirati newsletter i pokrenuti podcast…i sve to minimalno jednom tjedno.
Istovremeno, sve što tebi prolazi kroz glavu je – tko ima vremena za kreiranje besplatnog sadržaja uz sve prodajne aktivnosti i “pravi posao” koji plaća račune?
A možda već godinama pišeš blog ali neredovito jer se prečesto zatekneš pred bijelim Word dokumentom razmišljajući – o čemu danas pisati!? I onda preskočiš ovaj tjedan i sljedeći i tako ti često prođe mjesec dana u traženju *prave* teme.
U tom slučaju, baš mi je drago što se nalaziš upravo ovdje. Ovoga puta u video formatu dijelim s tobom:
- Zbog čega je besplatni sadržaj najveća kompetitivna prednost u današnjem online svijetu
- Kako je besplatni sadržaj neizbježno povezan s prodajom
- Kako se kroz besplatni sadržaj istaknuti među konkurencijom
- Koju često propuštanu prodajnu priliku obavezno trebaš iskoristiti
- 4 jednostavna koraka kroz koja će ti redovito kreiranje kvalitetnog sadržaja dolaziti gotovo prirodno
Zamisli da svaki put kada sjedneš za laptop točno znaš o čemu ćeš pisati. Zamisli da imaš plan i raspored sadržaja prema kojem objavljuješ redovito svaki tjedan. Zamisli da svaka tvoja objava potiče komentare i interakciju s tvojim ljudima…a onda vodi i prodaji.
Ako ti taj scenarij zvuči privlačno – svidjet će ti se nastavak.
Kreiranje sadržaja je navika kao i svaka druga.
Kao navika, za uspješnu implementaciju zahtijeva sljedeće:
- konkretne korake koje ćeš napraviti svaki tjedan/mjesec
- alate, upute, informacije koje će ti u tome pomoći
- rokove i zajednicu koja ima isti cilj i koja ti stvara “prijateljski pritisak”
Kako bi se osjećala da sve to možeš pronaći na jednom mjestu online?
[Uzbuđeno skakuće na mjestu.]
Nakon 5 godina planiranja i čekanja perioda u kojem ću imati dovoljno slobodnog vremena – 1. kolovoza napokon lansiram Content Creatives program, 3-mjesečni online program koji će imati sve gore navedeno.
Po čemu se Content Creatives program razlikuje od #radimposvom akademije (osim što je u potpunosti online)?
#radimposvom akademija ti daje sve informacije i alate potrebne za izgradnju profitabilnog online brenda kojeg ljudi VOLE. Content Creatives program se pak detaljnije fokusira na ključni korak – dosljedno kreiranje kvalitetnog sadržaja.
U sklopu akademije smo pričali i o alatima za kreiranje kvalitetnog sadržaja, kao što ti osobni trener prilikom prvog susreta napravi personalizirani plan vježbanja. Content Creatives je nastavak. CC osigurava da svaki tjedan dođeš u teretanu i te vježbe iz teorije preneseš u praksu.
Želiš li saznati više o Content Creatives programu? Javi mi se mailom na tea@teatime.com.hr i podijelit ću s tobom sve detalje.
Navijam za tebe.