Skip to content
Kako dosljedno kreirati kvalitetan sadržaj online
Kako dosljedno kreirati kvalitetan sadržaj online
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Zvuči li ti ovo poznato?

Svi ti pričaju da trebaš pisati blog i redovito objavljivati na društvenim mrežama i snimati videe i lansirati newsletter i pokrenuti podcast…i sve to minimalno jednom tjedno.

Istovremeno, sve što tebi prolazi kroz glavu je – tko ima vremena za kreiranje besplatnog sadržaja uz sve prodajne aktivnosti i “pravi posao” koji plaća račune?

A možda već godinama pišeš blog ali neredovito jer se prečesto zatekneš pred bijelim Word dokumentom razmišljajući – o čemu danas pisati!? I onda preskočiš ovaj tjedan i sljedeći i tako ti često prođe mjesec dana u traženju *prave* teme.

 

U tom slučaju, baš mi je drago što se nalaziš upravo ovdje. Ovoga puta u video formatu dijelim s tobom:

  • Zbog čega je besplatni sadržaj najveća kompetitivna prednost u današnjem online svijetu
  • Kako je besplatni sadržaj neizbježno povezan s prodajom
  • Kako se kroz besplatni sadržaj istaknuti među konkurencijom
  • Koju često propuštanu prodajnu priliku obavezno trebaš iskoristiti
  • 4 jednostavna koraka kroz koja će ti redovito kreiranje kvalitetnog sadržaja dolaziti gotovo prirodno

 

 
Zamisli da svaki put kada sjedneš za laptop točno znaš o čemu ćeš pisati. Zamisli da imaš plan i raspored sadržaja prema kojem objavljuješ redovito svaki tjedan. Zamisli da svaka tvoja objava potiče komentare i interakciju s tvojim ljudima…a onda vodi i prodaji.

Ako ti taj scenarij zvuči privlačno – svidjet će ti se nastavak.

 

Kreiranje sadržaja je navika kao i svaka druga.

Kao navika, za uspješnu implementaciju zahtijeva sljedeće:

  • konkretne korake koje ćeš napraviti svaki tjedan/mjesec
  • alate, upute, informacije koje će ti u tome pomoći
  • rokove i zajednicu koja ima isti cilj i koja ti stvara “prijateljski pritisak”

 
Kako bi se osjećala da sve to možeš pronaći na jednom mjestu online?

[Uzbuđeno skakuće na mjestu.]

Nakon 5 godina planiranja i čekanja perioda u kojem ću imati dovoljno slobodnog vremena – 1. kolovoza napokon lansiram Content Creatives program, 3-mjesečni online program koji će imati sve gore navedeno.

 

Po čemu se Content Creatives program razlikuje od #radimposvom akademije (osim što je u potpunosti online)?

#radimposvom akademija ti daje sve informacije i alate potrebne za izgradnju profitabilnog online brenda kojeg ljudi VOLE. Content Creatives program se pak detaljnije fokusira na ključni korak – dosljedno kreiranje kvalitetnog sadržaja.

U sklopu akademije smo pričali i o alatima za kreiranje kvalitetnog sadržaja, kao što ti osobni trener prilikom prvog susreta napravi personalizirani plan vježbanja. Content Creatives je nastavak. CC osigurava da svaki tjedan dođeš u teretanu i te vježbe iz teorije preneseš u praksu.

 

Želiš li saznati više o Content Creatives programu? Javi mi se mailom na tea@teatime.com.hr i podijelit ću s tobom sve detalje.

Navijam za tebe.