Osobni brend nisu (samo) boje fontovi i logotip.
Ako želiš izgraditi profitabilan osobni brend i okupiti zajednicu ljudi koji prate i vole to što radiš, a ne znaš od kuda krenuti – ovo je tekst za tebe.
Prije svega, dvije važne zablude kada pričamo o osobnom brendu. To nisu (samo) boje, fontovi i logotip. Ti elementi možda doprinose prepoznavanju i dosljednosti tvog brenda. No, vizualni identitet nije brend.
Također, brend nemaju samo influenceri s desecima tisuća pratitelja. Osobni brend imaš i ti. Čak i ako ništa ne objavljuješ online. Meni najdraža definicija osobnog brenda dolazi od Jeffa Bezosa.

Danas o tvom brendu ne pričamo samo u kontekstu broja ljudi koji znaju tvoje ime. To je moguće postići na niz različitih načina. Pričamo o brendu koji ljudi vole jer im donosi vrijednost. Jer rezoniraju s onim što radiš i žele te podržati u tome.
Ulaganje u osobni brend
Ulaganje u tvoj brend, bez obzira na industriju u kojoj djeluješ i bez obzira na to jesi li poduzetnik ili radiš za veću organizaciju – ti daje sigurnost. Ulaganje u osobni brend u današnjem svijetu je gotovo kao ulaganje u nekretnine. Samo je investicija puno češće tvoje vrijeme a ne novac.
Kada ljudi cijene i poštuju tvoj rad i tvoje vrijednosti. Kada okupljaš i gradiš odnos s online zajednicom. To je vrsta kapitala koja traje kroz vrijeme bez obzira na nepredvidivosti poslovnog svijeta u kojem se nalazimo.
Ulaganje u osobni brend je u mom slučaju u početku značilo pisanje tekstova za blog. To mi je omogućilo da kao inženjerka elektrotehnike u potpunosti promijenim karijeru. Da radim na projektima za koje inače ne bih ni čula. Kao i da danas radim za sebe i pomažem malim poduzetnicima i freelancerima uspješno iskoristiti potencijal online svijeta kako bi, između ostalog – osnažili vlastiti brend.
Dakle, ako radiš nešto u svijetu, online ili offline, ako komuniciraš s ljudima - već imaš osobni brend.
U videu u nastavku pronaći ćeš 5 ključnih elemenata, osobnih pravila, koja će ti pomoći oblikovati vlastiti brend na željeni način. Uz to ga i skalirati i graditi kroz vrijeme.
Nadam se da će ti ovih 5 pristupa dati motivaciju da uložiš u vlastiti brend, kao i samopouzdanje da ga gradiš autentično i po svom. Nakon što pogledaš video, podijeli sa mnom u komentarima koja ideja ti se najviše svidjela, kao i je li se nakon ovog videa možda promijenio tvoj pogled na osobni brend?
Ako želiš izgraditi svoj brend, ali i profitabilan online biznis, na ovom linku preuzmi besplatni ebook u kojem ćeš pronaći 7 konkretnih koraka zahvaljujući kojima je nastao i TeaTime.