Skip to content
Kako izgraditi osobni brend – 5 ključnih elemenata
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Ako želiš izgraditi profitabilan osobni brend i okupiti zajednicu ljudi koji prate i vole to što radiš, a ne znaš od kuda krenuti – ovo je tekst za tebe.

Prije svega, dvije važne zablude kada pričamo o osobnom brendu. Osobni brend nisu boje, fontovi i logotip. Ti elementi možda doprinose prepoznavanju tvog brenda i dosljednosti tvog brenda, no vizualni identitet nije brend.

Također, osobni brend nemaju samo influenceri s desecima tisuća pratitelja. Osobni brend imaš i ti. Čak i ako ništa ne objavljuješ online. Meni najdraža definicija osobnog brenda dolazi od Jeffa Bezosa, CEO-a Amazona koji je popularno izjavio: Osobni brend je ono što govore o tebi kada nisi u prostoriji.

Danas ne pričamo o osobnom brendu samo u kontekstu puno ljudi koji znaju tvoje ime i prezime. Jer to je moguće postići na niz različitih načina. Pričamo o brendu koji ljudi vole jer im donosi vrijednost, jer rezoniraju s onim što radiš i žele te podržati u tome.


Ulaganje u osobni brend

Ulaganje u osobni brend, bez obzira na industriju u kojoj djeluješ i bez obzira na to jesi li poduzetnik ili radiš za veću organizaciju – ti daje sigurnost. Ulaganje u osobni brend u današnjem svijetu je gotovo kao ulaganje u nekretnine (samo je investicija puno češće tvoje vrijeme a ne novac).

Kada ljudi cijene i poštuju tvoj rad i tvoje vrijednosti, kada okupljaš i gradiš odnos s online zajednicom, to je vrsta kapitala koja traje kroz vrijeme bez obzira na nepredvidivosti poslovnog svijeta u kojem se nalazimo.

Ulaganje u osobni brend, što je u mom slučaju u početku značilo samo pisanje tekstova za blog, omogućilo mi je da kao inženjerka elektrotehnike u potpunosti promijenim karijeru, radim na projektima za koje inače ne bih ni čula, kao i da danas radim za sebe i pomažem malim poduzetnicima i freelancerima uspješno iskoristiti potencijal online svijeta kako bi, između ostalog – osnažili vlastiti brend.

Dakle, ako radiš nešto u svijetu, online ili offline, ako komuniciraš s ljudima – već imaš osobni brend. U videu u nastavku pronaći ćeš 5 ključnih elemenata, osobnih pravila, koja će ti pomoći da oblikuješ vlastiti brend na željeni način te da ga skaliraš i gradiš kroz vrijeme.



Nadam se da će ti ovih 5 pristupa dati motivaciju da uložiš u vlastiti brend, kao i samopouzdanje da ga gradiš autentično i po svom. Nakon što pogledaš video, podijeli sa mnom u komentarima koja ideja ti se najviše svidjela, kao i je li se nakon ovog videa možda promijenio tvoj pogled na osobni brend?

Ako želiš izgraditi osobni brend, ali i profitabilan online biznis, na ovom linku preuzmi besplatni ebook u kojem ćeš pronaći 7 konkretnih koraka zahvaljujući kojima je nastao i TeaTime.