
Čini li ti se da nikada nemaš vremena za sve što želiš ostvariti, posjetiti ili napraviti? Možda je vrijeme da to promijeniš?
Tekstom Zašto doći na Spark.me 2017 po prvi put sam se prijavila na nešto što će za mene postati najbolja-konferencija-ikada.
Nekoliko mjeseci kasnije uvjerila sam samu sebe da se samo radilo o spletu okolnosti. Jer nijedna konferencija ne može biti TAKO dobra. Zato sam na Spark.me 2018 povela i D. – da mi da svoje objektivno mišljenje kao marketingaš i općenito kritičnija osoba od mene.
Samo ću reći da – na Spark.me 2019 ponovno dolazimo oboje. Kao i Andrea. I Nebojša. I Vanja. I Predrag. I Jovana. I Sanja. Istina, posljednjih četvero nema izbora jer bez njih Sparka ne bi ni bilo.
Također, ove godine po prvi put dolaze Martina, Iva i Ivona! Ugnjavila sam ih pričama o Spark.me 2017 i Spark.me 2018 tako da su ove godine već u siječnju kupile kotizacije. Vjerojatno samo zato da više ne moraju slušati moje entuzijastične priče. Ali i zato da na Sparku dožive svoje.
Kako onda objektivno pisati o Spark.me konferenciji kada nisi objektivan?
Najobjektivnije sam o Sparku pisala 2017. godine u tekstu – Zašto doći na Spark.me 2017. Malo manje objektivno sam o ljudima i energiji i moru pisala u tekstu – Zašto (ponovno) doći na Spark.me 2018.
Ove godine pišem potpuno neobjektivno, ali i dalje 100% iskreno. I dijelim s tobom jedini kriterij koji moraš znati sljedeći put kad se nađeš pred donošenjem (velike) odluke.
View this post on InstagramA post shared by Tea Zavacki – Business Trainer (@teatime.com.hr) on
Kako donijeti odluku o tome hoćeš li doći na konferenciju za koju si saznao na tamo nekom blogu? Ili, hoćeš li volontirati na projektu neprofitne organizacije koju povremeno pratiš na Facebooku? Kako odlučiti hoćeš li pomoći najboljoj frendici u organizaciji konferencije? Ili, hoćeš li otići na kavu s kolegicom s posla? Kako donijeti odluku hoćeš li u petak navečer ostati doma ili otići van?
Na koji način donosiš odluke o tome kako provodiš svoje vrijeme?
Derek Sivers u svojoj knjizi Anything you want dijeli zanimljiv i jednostavan koncept.
If you’re not saying “HELL YEAH!” about something – say “no”.
Kada si zadnji put osjetio hell yeah?
Kada si zadnji put na neki prijedlog, ideju ili poziv pomislio – ooo da?
Kada si zadnji put skočio na noge i nazvao svoju osobu jer si jednostavno morao s nekim podijeliti što ti je upravo stiglo u inbox? Jer je zvučalo taaako dobro!
Meni puno toga stiže u inbox. Nešto zbog TeaTimea. Nešto zbog toga što sam se (ponovno) pretplatila na previše zanimljivih newslettera koje ne čitam. Tijekom prošle godine sam na sve te prijedloge odgovarala s – DA. Jer „kad ne znaš što želiš, reci da svemu što dođe u tvom smjeru“.
Svako DA je NE nečem drugom
U međuvremenu sam međutim naučila da je svako DA, zapravo NE nečem drugom.
- Ako kažem DA ovom projektu, istovremeno govorim NE onoj konferenciji.
- Ako kažem DA konferenciji, istovremeno govorim NE subotnjoj šetnji s D. i Zoe.
- Ako kažem DA šetnji, istovremeno govorim NE kreiranju novog sadržaja za TeaTime.
Ovih dana i dalje govorim DA i projektima i kavama i konferencijama. Uz jednu ključnu razliku. Govorim DA samo kada osjetim hell yeah negdje u trbuhu.
Kada si zadnji put osjetio hell yeah? Ako je tvoj odgovor – nikada ili davno – možda je vrijeme da prestaneš govoriti DA stvarima koje su ti meh? Ne općenito meh. Nego TEBI meh.
Vrijeme je najvrjedniji resurs koji imamo. Ajmo ga onda ulagati samo u one ideje, kave i projekte zbog kojih imamo potrebu upaliti najdražu pjesmu i plesati po stanu. Ili, ako si kao ja, odmah sjesti za stol i početi raspisivati koncept i ideju.
Želim li doći na Spark.me 2019? Hell yeah!
Spark.me je investicija. I ulaganje vremena. I Spark.me je za mene – hell yeah konferencija.
Ako isti osjećaj imaš i ti sada u ovom trenutku – postoje dva načina na koja možeš doživjeti Spark.me iskustvo:
- prijavom za službenog blogera konferencije
- pomoću koda teatime uz koji je cijena tvoje Full Price kotizacije 150 eura manja*
*Ako kotizaciju za Spark.me 2019 kupiš preko teatime koda, ja ću dobiti malu proviziju. Od te provizije ću zatim kupiti sve one non-fiction knjige koje ti često poklanjam putem bloga i newslettera.
Zamisli kako bi bilo da za dva mjeseca zajedno slušamo predavanja svjetskih leadera i dijelimo ideje u pauzama na plaži…
Navijam za tebe,
